lördag 2 mars 2013

Långlördag

Det blev en skön lördag med lång frukost och efter en snabb analys av vädret beslutade vi oss för att det passade ganska bra att avverka Ikea och lite annan shopping.



Bl.a. så behöver vi inredning till vår hallgarderob, wow, det är ju bara två år sedan själva rummet var klart..här händer det grejer :)

Ikea blev det, vilket resulterade i blodsockerfall och akut intag på kafferosteriet. Därefter kunde jag, ipirerad av lillasyster, ta en tur till Factory (och Åhléns) och det vet man ju hur det slutar... jo i lyckorus över nya kläder förstås...

Bjuder härmed på lite bilder från dagen och önskar er en härlig lördagkväll!
















4 kommentarer:

  1. Mmmm visst är de sköna! Har bott i mina sedan jag packade upp dem igår och kommer fortsätta med det hela helgen!

    Har förresten en present till dig, ska försöka skicka den till veckan.

    kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jo de är underbara, nu funderar jag på om jag skulle haft ett par grå också, gröna med, men de var slut :(

    SvaraRadera
  4. Laxrosa vore något till sommaren, men de har jag inte hittat någonstans.

    SvaraRadera