fredag 8 februari 2013

På g

NU är jag på gång igen efter en konstig kräksjuka med efterföljande koma-liknande tillstånd. Men hasade mig upp imorse och efter en stund mådde jag bättre, kunde ta en promenad med god vän i eftermiddag, det var härligt och vår i luften. Nu snöar det dock.
Ikväll har vi ätit sushi, smakade fantastiskt efter 3 dagar utan riktig mat!
I helgen blir det lugn och ro, umgänge med familj o vänner. Ska hinna ifatt det jag missat under veckan. J har haft fysikprov idag som verkar ha gått bra, nu lite andrum till på torsdag då nästa prov är, så lite plugg blir det väl för honom i helgen. Men han säger att det är lite lättare nu och jag hoppas så att han har kommit över den berömda tröskeln, håller alla tummar, han är värd lite flyt som han kämpat!
Nu, på spåret!

Ha en skön helg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar