fredag 21 december 2012

Snö...

blev glatt överraskad när jag såg ett tunt, tunt lager snö på marken imorse när jag gick ut för att hämta tidningen. Inte mycket att hurra över, men lite kallare, lite finare, lite mera julstämning.


Nu har jag målat trappan en andra gång. A köpte med sig ny roller till mig från Claes Olsson igår, lysande, gick hur snabbt som helst att måla med den istället för pensel som jag gjorde första lagret. Sen har jag sysselsatt mig med min nya hobby, resultatet ser ni nedan, det är ju riktigt kul!


Nu längtar jag mest efter att träffa familjen och fira jul, ja jäklar va jag längtar!

1 kommentar:

  1. Det lilla lagret vitt som gör all skillnad i världen. Vi har dock ett tjockt lager som för tillfället fylls på lite långsamt av dalande småflingor. Krama alla de dina från mej, önskar att jag hade varit närmare så jag hade kunnat ta en sväng ut och kramats själv.

    SvaraRadera