lördag 15 december 2012

Fredagkväll

Ikväll blev det after work på Skanörs Gästis, med familj å vänner blev vi ett helt gäng barn å vuxna, tror vi var 18 pers in alles, det var så mysigt, jag njöt verkligen av sällskapet och av maten med gudomlig dovhjort o tillbehör. Nu har jag krupit upp i soffan med raggsockor å pyjamas. Det har blåst upp rejält ute och jag tycker lite synd om J som valde att följa med sina kompisar hem och som sen måste gå hem i kylan.... Skall börja snöa snart också.

Nu ser jag fram emot lediga dagar där vi kan smida planer för jul o nyårshelgen, lyssna på körsång, pulsa i nysnö (som förmodligen blir regnblask), slå in paket, tända ljus och ha raggsockor ( köpte nämligen nya i merinoull idag haha). Men först ska jag visst sova en stund, after midnight.

Sov gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar