onsdag 12 december 2012

En onsdag i december...

...med några minusgrader och ett skapligt täcke med snö, i alla fall så att det blir ljust och så där tyst som det blir när snötäcket dämpar ljudet från trafik och annat.
Känner mig nöjd med veckan så här långt. Har varit produktiv på jobbet och ligger på plus där, nu vill jag bara komma ikapp med lite här hemma också. Vill planera en nyårsmiddag, måla färdigt trappan (tar emot uppenbarligen...), göra fint i huset och så vill jag hinna köpa massor av julklappar och andra saker. Hur mycket hinner man med en torsdag som imorgon tro? På fredag skall vi på pub-kväll med ett gäng vänner, oväntat och kul. På lördag hoppas jag kunna gå och se J när hans skola har julkonsert i Lund. Jag älskar körsång och julsånger. Nu ska jag tända värmeljus i hela huset för det är så ruggigt, sen blir det vila i fåtöljen under fårskinnsfällen.


Ha en underbar onsdagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar