måndag 26 november 2012

Har slängt mig i laminohörnan efter en lång, stimulerande och rolig arbetsdag. Bjöd på hembakade blåbärsmuffins på ledningsgruppsmötet, börjar bli bortskämda, kanske får byta mot frukt så att vi inte blir för feta. Tanken är att vi skall ha kick off för vår hälsoprofil 2013, då kan ju inte cheferna sitta å käka muffins varenda måndag. Efter jobbet har jag hunnit med att kränga Thaigryta med familjen och att gå en kvällspromenad med S, men det är också vad man hinner med en måndag.

Har massor av idéer som jag skulle vilja sjösätta, det bara bubblar i skallen, men har svårt att skrida till verket, svårt att forma färdigt en del av idéerna också, blir nästan andfådd, så mycket tänker jag... Ungefär som att jag har något stort på gång, men inte riktigt kan urskilja vad det är..... suck. Tror det är lika bra att grabba iPaden, gå och lägga sig och glo på ett par avsnitt Greys Anatomy för att skingra tankarna. Imorgon kanske jag kan få fatt i den där julstjärnan, eller ska jag satsa på att hinna måla ett par trappsteg? Åsså var det det där med att laga kameran också...

1 kommentar:

  1. Åhh, det där känber jag igen. Känns nästan som om huvudet ska upphöra till inget när det snurrat klart. Jag vet att det finns där men jag kan inte se det. Så retsamt nära och ändå långt bort. Dessutom saknar jag dej och känner för att fälla en tår utan att riktigt veta varför. Älskar när du skriver. Och du var aldrig blåst. Vi tog fel beslut av andra anledningar :)
    Älskar dej!

    SvaraRadera