torsdag 14 februari 2013

Fabulous day

Efter två riktigt bra jobbdagar, där jag varit produktiv och idéerna sprutat och verkligen blivit till något, sitter jag nu nöjd uppkrupen i soffan med pläd över benen, paddan i knät och TV'n på, jag njuter, ja, jag är rentav nöjd! Alltså, inser att det inte händer sådär jätteofta, därav denna entusiasm. Det är också viktigt att njuta av känslan så länge den varar.
Men jeezes nu blev klockan plötsligt läggdags och jag måste vara pigg imorgon för ytterligare några stordåd innan lite ledighet hägrar. Det är strax fredag och då kommer ju J!

Men kolla här då Vilket ljus , skulle passa så bra på den svarta gästtoaletten, på tal om ingenting :)

1 kommentar:

  1. Mmm, å de där ljusen är ju så billiga... Voluspa framstår helt plötsligt som typ gratis.

    SvaraRadera