onsdag 2 januari 2013

Trögstartat 2013

Oj vad jag känner mig seg idag, solen har kikat fram men inte ens det får igång mig som det brukar. Nåväl, det får väl ta den tid det tar att komma i fas igen. Imorgon skall jag till jobbet, det är nog bra för att få hjärnan att vakna till liv. Tänk om jag kunde förmå mig att på vägen hem köra förbi kameraverkstaden och lämna in min skadade vän, ok, det blir ett bra mål för morgondagen, det och en lång promenad.



Jag ligger back med mitt läsande, alla böckerna på bordet nedan skall plöjas var tanken, men kanske lite nytt ljus från Olsson & Jensen (julklapp från S) kan hjälpa mig.


Tänk att igår låg vi i soffan hela dagen och tittade på Homelands säsong 1, bra men ack va slött. Bra var att vi åt i princip upp det sista julgodiset, så nu stundar hälsosammare tider, yes!


God fortsättning på 2013!

2 kommentarer:

  1. Hur är läget där borta?
    Läser du?
    Jobbar du?
    Segar du?
    Hur mår du?

    SvaraRadera
  2. Hej bissing, ganska bra, har jobbat idag, lite skönt

    SvaraRadera