måndag 28 januari 2013

Januarimåndag

I lördags natt när vi kom hem från middagen hos familjen G smet vi upp på ovanvåningen för att inte störa herrmiddagen. J plockade fram sin gitarr och spelade för mig. Vi letade upp bra låtar på spotify och jag fick chansen att önska mig låtar som han skall lära sig spela. För mig är det som den största lyxen i världen, lyckligt lottad är jag!


Idag har jag mått väldigt bra, har jobbat massor av timmar och fått gjort massor, men ligger back ändå. Kom hem sent och blev serverad laxsallad av min snälla man. Sen kollade vi på ny dansk serie, den var sådär, levde inte upp till förväntningarna tyvärr.

Förresten, jag älskar nya Volvo V40 Cross Country reklamen, vill ha en sån bil. Synd att den har så kassa fönster bara :(

Ha en bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar