lördag 8 december 2012

Lite dassig..

..har jag känt mig igår och idag. Fick lägga ner planerna på att gå på julmarknad på Tivoli med tjejerna tyvärr, besviken, men ibland blir det inte som man tänkt sig. Det fick bli en lång promenad i skanör istället och nu är det tända ljus, fåtöljen, filt och dator som gäller. Jag hoppas att S snart skall laga till lite smarrig lax och att mitt illamående försvinner forever.

Imorgon och flera dagar framåt har man hotat med att en stor snöstorm ska inta den här delen av landet, nog för att jag gillar snö, men inte bra det där med storm, vi har styrelsemöte på måndag och vi behöver ta oss till jobbet... dålig tajming.

Kär familjemedlem har lyckats få tag i Springsteenbiljetter på Friends Arena i maj, blir något att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar