onsdag 31 oktober 2012

Höstlov

Dagen började lite irriterande eftersom jag skulle jobba och nätverket strulade, fick således börja med att praktisera som nätverkstekniker, men det funkade till sist.
Eftersom det är höstlov skulle J och jag passa på att åka och shoppa kläder tillsammans, han behöver bl.a. en kostym inför stundande konsert, konfirmationssviden är urvuxen nu. Eftersom han varit hos en kompis och LAN'at inatt så kunde vi inte komma iväg alltför tidigt, så när vi väl kom till Emporia (för dit var vi ju bara tvungna att åka tyckte jag) så var det så mycket folk!
Men en kostym blev det och även lite träningskläder som inspirerade så mycket att han drog till gymet direkt vi kom hem. Eller så berodde träningslustan på den goda pastan som vi tryckte i oss på Vapiano (efter 45 minuters köande).
Nu ska jag jobba lite till, sen blir det lång promenad med S. Måste också försöka felsöka på min kamera, är så ledsen över att den inte funkar som den ska längre, jag som just börjat få kläm på fotograferandet.
Ha en go onsdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar